Orașe

Diferite locuri te fac să te simți diferit.
Dacă aș face un top al orașelor pe care le-aș vizita repetat atunci:

1. Budapesta - are un deosebit asemănător cu deosebitul care mie îmi aduce liniște și echilibru.
2. Kiev - pentru că este Kiev și este orașul în care eu mereu am fost fericită.
3. Mexic - este plin de căldură, indiferență pozitivă, veselie nestingherită.

Și orașe care intră în top fără să fie nevoie să fie în top, pentru că ele au marea mea...
Istanbul - cu cea mai fermecătoare Mediteraneană, dar în același timp un oraș al contrastelor.
Odessa - cu cea mai sinceră mare, și cel mai tăcut oraș.
Mombasa - cu cel mai frumos ocean Indian și atât. Și doar dacă ajung pe ocean și nu pe uscat.

Sunt orașe față de care nu am nici un fel de emoții, și chiar dacă le-am simțit, mai e nevoie de timp împreună ca să le înțeleg definitiv:
București, Moscova, Viena, Gdansk, Sharjah, Lvov.

Nu cred că aș vizita repetat Berlinul, Nairobi, Praga.

Vreau să îmi lungesc aceste liste.
Vreau în acest 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu