Un an 2011

Un an pentru că sper să mai am şansa, poate într-un univers paralel, să îl mai trăiesc o dată...scoţând din el câte ceva ca el să fie aproape perfect.

Momente plăcute care au scuturat fiecare celulă şi gând al meu şi momente neplăcute care au făcut acelaşi lucru, s-au succedat unul după altul.

Oameni care erau în viaţa mea de o viaţă de şcolar, şi care credeam că vor fi cel puţin pentru un mereu alături - au plecat..
Oameni care raţional şi logic nu ar putea face parte nici dintr-un episod al vieţii mele, s-au instalat pe un timp sau pe mai mult.

Finalul unei istorii frumoase de MC...
şi continuarea în MC, ca preşedinte AIESEC Moldova...
un Mexic şi o Kenie: 2 părţi ale lumii, care fiecare în parte mi-a dat cîte un ceva deosebit.
Aşteptat şi atît de aşteptat: AIESEC Cahul :)
şi aceasta:

Surprize cu carul..şi dezamăgiri la fel.
Probleme şi rezolvări.
Mult prea mulţi medici şi medicamente...
Un Lvov, 5 Kievuri...6 Odesse.O Balabanovka. :)))
O Moldovă colindată pe orizontale şi verticale.


...şi un Knopik pe care l-am visat toţi anii mei conştienţi până acum.
 Boţ de energie pozitivă...









Conştietizarea unui singur trecut încă prezent.
Un blog reînviat.
Mulţi omuleţi la care ţin nebunesco-prosteşte. Şi ei tot aşa.:)
Un Nietzsche diferit.

Totul presărat cu mare şi ocean. Discuţii interioare diferite de fiecare dată când eram în preajma lor.








Şi o piesă care încă câteva eternităţi îmi va aminti de 2011.

Un an 2011.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu