a 3-a zi din anul 2 de la universitate

3 septembrie...
a trecut în sfârşit stresul legat de prima zi din luna septembrie...
păcat că aşa o lună frumoasă ca septembrie începe stereotipizată urât pentru că e prima zi de studii...
Am îmbătrânit..asta pot zice cu siguranţă acum. Credeam că începutul noului an mă va entuziasma măcar puţin, însă nu a fost aşa..şi chiar viceversa- două zile la rând am adormit nuumai cu "Novopasit" :(
Nu ştiu cât de bine sunt pregătită moral pentru ceea ce numim noi "an de studii"..dar cu siguranţă pot zice că am o dorinţă care dacă ar fi s+o măsurăm în grade Celsius s-ar duce în minus...şi ar fi nevoie de grade mai ceva ca Kelvin:)
Dar să vedem ce va fi mâine..poate mă trezesc cu totul alta!!Ha-ha-ha..absurd dar vreau să cred!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu