ador floarea-soarelui...



Ieri pentru o zi întreagă nu am fost aici...şi sunt aşa de fericită...am fost departe(relativ dar oricum) de Chişinău şi asta m-a făcut fericită pentru câteva ore..
Este atât de surprinzător să simţi că eşti fericit...
Să simţi că nimic acum nu va putea distruge starea asta de extaz în care eşti...
A fost uimitor!
De la ce a venit fericirea mea...păi..de la sunflowers!!!
Era în drum spre Bălţi, căci "departele " despre care vorbeam era Bălţi..şi pe drum am văzut CEVA! Am văzut câmpii întregi de floarea-soarelui! Culoarea galbenă..cu verdele ierbii şi cu albastrul cerului!!Aşa culoare nu am mai văzut şi nu am mai trait-o aşa intens!!
Acea ora şi jumate a fost o continuă beatitudine!
Nu-mi imaginam că ceva atât de simplu...atât de simplu e atât de deosebit şi uimitor!
...Păcat ca azi nu am putut să mai văd acea câmpie..păcat că azi iar m-am trezit de la "trebuie" şi nu de la "vreau"...
Păcat că nu am făcut poze..dar oricum nu ar fi fost acelaşi lucru...Dar totul a rămas înscris undeva mult mai adânc..şi pentru forever! În mintea mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu